Svullat choklad

Har haft en deppdag idag pga min obefintliga viktnedgång, och som jag sagt tidigare så har jag lätt att ge upp, skita i allt och börja äta. Jag har ätit bra mat idag, men nu på kvällen trillade jag dit och åt en halv chokladkaka av den här galet goda chokladen. En massa onödiga kalorier egentligen, men ack så gott det var! Eftersom jag ändå hållt mig bra med maten idag så rymdes chokladen i dagens kaloriintag, OCH jag har ändå 347 kalorier kvar att äta! Men inte mer choklad, utan ska det bli något mer så får det bli något nyttigare.
 
Imorgon får det blil en rejäl promenad...
 
1 C:

skriven

Slå inte för hårt på dig själv... Det var ju inom dina dagliga kalorier, så se det som en del av din plan för just den dagen :-)
Återfall får vi alla det gäller bara att genast bryta så det inte blir en bestående återgång....
Jag tycker du är superduktig! Har själv haft en platå på ca 1 år MEN nu har jag tagit tag i det o hoppas på fortsatt neråt...
En kost/träningskonsulent har en gång sagt till mig att platåer är en vikt där du troligen INTE kommer gå över OM du skulle gå upp i vikt igen och det är även därför kroppen i samband med viktnedgång behöver platåer ibland. Så se det som nåt positivt (även om det är surt).
Kämpa på!!!
Kram ♥

Svar: Tack snälla du för dina ord! Jag blir verkligen glad av din kommentar. Jag får försöka tänka så att platån är något jag inte kommer att gå över mer, men nu vill jag ju gärna passera "rätt" sida om strecket...
Kram och tack! <3
Nina

Kommentera här: