-2 kg!

Men hurra! Helt otroligt att jag faktiskt gick NER trots frosseriet igår. Det kanske blir någon backlash om någon dag, men då får jag ta det då. Nu vill jag bara njuta av att vara under 90 igen och att vara på rätt väg. Det känns underbart! Woohoo!
 
Idag är det nationaldagen. Då får vi se vad vi ska hitta på för trevligt att göra och gott att äta. Hoppas ni får en trevlig nationaldag allihop!


 
1 Emmie:

skriven

Grattis till minuset, följt dig ett tag och lika roligt att komma in här och se det går ner, så inspirerad att jag startat egen blogg för viktresan som skall komma igång när vi hittat bostad för snart går flyttlasset till Sverige och jobb

Vilken bra app, du verkar ha vad heter den?

Svar: Hej Emmie. Vad roligt att du följt mig ett tag. Det gör mig jätteglad! Och ännu gladare att du startar en blogg. Det är ett fantastiskt verktyg att peppa sig själv tycker jag, så jag hoppas det kommer gå bra för dig.
Appen jag använder heter Withings, enkel och lättöverskådlig. :-)

Lycka till med flytten, jobb och vikten. Ska gå och besöka dig nu.
Nina

2 CG:

skriven

Tjohoo så bra!!! Grattis!

Svar: Tack!! :D
Nina

Kommentera här: