Hej på er! Vilka är ni?

Jag verkar ju ha en stadig skara läsare varje dag, och jag blir så himla nyfiken på vilka ni är egentligen. Några av er ger sig tillkänna då och då med kommentarer, men ni andra? Skriv någon rad till mig så jag får veta vilka ni är. Jag är kroniskt nyfiken av mig, så därför frågar jag. 

Hoppas ni säger hej!

Jag och dottern tar lite crazy-bilder... Ehhhm... Inser nu att ingen kommer säga hej till mig och så kommer ni aldrig tillbaka till min blogg mer när ni sett den här bilden. Aja. #yolo
1 Anonym:

skriven

Hej, hej :-)

Svar: Hej på dig anonym! Kan du inte vara lite mindre anonym så jag får veta vem du är? ;-D Men kul att du sade hej i alla fall. Det gör mig glad.:-D
Nina

2 Sara:

skriven

Får väl också skriva hej, även om du vet att jag läser och kikar in här varje dag :D

Svar: Hej Sara! Vad glad jag blir av din kommentar! :D Ha en fin kväll!
Nina

3 Biggie:

skriven

Hej :-) Jag kikar in nästan varje dag. Har helt och hållet snöat in på viktbloggar ;-) Ha en riktigt mysig lördag nu.

Svar: Tack snälla du! Hoppas du får en härlig helg du med! Kram
Nina

Kommentera här: