Parkmys med jobbet

Idag firade vi en av kollegorna som fyller 40. Han fyller år på sommarlovet så vi passar på att överraska honom innan. Så vi gick ut till Långholmen och satt i en park och käkade jordgubbar, melon, vindruvor, baguette och philadelphiaost. Till det lite rosévin. Mummmmmms! Massor med kolhydrater blev det, men o vad gott det var! När jag kom hem så åt jag en tallrik med "tapas" för att balansera lite och få i mig lite mer protein. Lite ost, spansk korv, oliver och ett ägg med majjo. Ingen motion mer än promenaden till och från Långholmen i hettan, men det blev ju ändå plus eftersom jag åt en massa gott.
 
Jaja. Jag hade en trevlig dag i alla fall. Imorgon kommer nya utmaningar där en annan person slutar och bjuder på fika och på onsdag ska vi ut och äta med hela skolan. Få se vad det blir för något. Och få se hur jag tacklar det...
 
Gulp.

Kommentera här: