Too much frukt!

Jag älskar frukt! Det är så gott och hjälper mig att hålla borta suget efter annat sött. Men tyvärr så innehåller ju frukt en hel del kalorier... Jag har ju den här appen "Lifesum" där jag (sporadiskt) för in det jag äter per dag. Igår vet jag att det blev alldeles för mycket frukt (typ 3,5 bananer t ex) och självklart så visade det sig i appen att det blev way too much. Visserligen är det väl bättre med frukt än godis tänker jag, men det är ju vägdag imorgon och det går inte att fortsätta äta så här mycket frukt om jag ska kunna gå ner i vikt.
Spännande att se imorgon hur mycket jag väger... om jag behållt min vikt under 90 kg eller om det bara var tillfälligt...
 
Sedan ska jag på releasefest för en bok imorgon bitti, en så kallad frukostrelease på ett franskt café där det kommer bjudas på bland annat croissanter! Gaaaah! Hur ska jag kunna stå emot det?! Jaja. Lite gott måste man ju ha.
 

Kommentera här: